.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم؛ در حکمی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران " را منصوب کرد.
انتصاب رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران

شمال نیوز: سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم؛  در حکمی حسن عنایتی کلیجی را به سمت "ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران " منصوب کرد.

 

 عنایتی پیش از این، معاونت فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی کشور و مشاور معاونت زارعت وزارت جهاد کشاورزی، مدیریت زراعت سازمان جهادکشاورزی مازندران و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر را در کارنامه مدیریتی خود داشته است

پیش از عنایتی عزیزالله شهیدی‌فر از خرداد ۹۷ رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 اسفند 1400
متاسفیم برای مسولان ارشد استان که یک بازنشسته را بر فعالان کشاورزی تحمیل کرده اند. شعار جوان گرائی انتصاب بازنشسته. آقای رئیسی در وزارت جهاد کشاورزی تجدیدنظر فرمائید.
کشاورز 13 اسفند 1400
باسلام و صبح بخیر
ما سالیان متمادی آقای مهندس عنایتی می شناسیم ایشان کشاورز زاده و از خانواده متدین و معمولی که از مرکز خدمات کشاورزی شروع به بخدمت کرده اند. با تلاش، علاقمندی فراوان و دلسوزانه کار کردند و تمام سطح و سطوح سازمانی طی کردند. سالیان سال رییس مرکز خدمات، مدیر شهرستان، مدیر زراعت استان، سرپرست معاونت استان شدند که متاسفانه در این سال ها بدلیل برخی غرض ورزی ها از ظرفیت ایشان استان چند سالی بی بهره ماند. ایشان بدلایلی در وزارتخانه مشغول به خدمت بودند.
تا آنجایی که بنده خبر دارم 4سال از خدمت ایشون مانده برای بازنشستگی.
ایشان بسیار مدیر توانا، با تجربه، پیگیر، علمی و دارای وسعت و عمق نظر و پاک دست و... هستند. فرصتی و ظرفیت خوبی برای کشاورزی استان هستند. از اینکه پذیرفتند به استان برگردند و خدمت رسانی کنند بایستی از ایشان سپاسگزار باشیم.
امید است با همدلی و هم افزایی در جهت حمایت ایشان، بدور از تفرقه و فراکنی بکوشیم تا فرصت خدمت به کشاورزی استان را مع
از دست ندهیم.
کار نکرده در استان زیاد است و فرصت خدمت محدود
به امید فردایی بهتر
حسین 13 اسفند 1400
سلام
ما خدا را شاکریم همکار عزیز
برادر مومن و مخلص وفادار ومتخصص مهندس حسن عنایتی کلیجی را به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران را به کشاورزان شریف استان تبریک عرض
می نمایم

برادر شما محمد تقی
پیمان 13 اسفند 1400
سلام و احترام
فارغ از ضعف و قوت آقای عنایتی که محل بحث است و نگارنده(خواننده) نخست به قیاس علمی و تجربی و عملیاتی ایشان با پیشینیان این حوزه نپرداختند، چه مدیر قبل از ایشاآقای شهیدی) در جمیع موارد از آقای عنایتی ضعیفتر بودند و سی و چند سال سابقه داشتند و برخی از معاونین منتخب ایشان ( بهبود دام) اصلا قامت معاونت ندارند و علیرغم ضعف بسیار زیاد هیچگاه مورد نقد قرار نگرفتند، ؛ یک اتفاق مبارک در این انتصاب پایان الیگارشی بابلی و پاره شدن زنجیره 8ساله تکراری تصدی بابلی ها بر عموم مناصب و ارکان سازمان جهادکشاورزی است. اینکه 7_8 جایگاه جهاد استان در اختیار مطلق بابلی ها باشد توهین به بقیه پرسنل شهرستانها است، انگار غیر از بابلی ها هیچ کس لایق تصدی نبوده، از طرفی بار روانی بر حوزه اجتماعی مردم شریف بتبل تلقی می شود که تحمل آن برای این عزیزان سخت است. این طرز تفکر بیش از آنچه باعث توسعه بابل گردد، باعث تخریب آن شده.
امید که آقای عنایتی نگاه توسعه محور و چشم انداز استانی بجای شهرستانی در انتخاب همکاران ستادی داشته باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.397 seconds.